Saturday 1 March 2014

Për gjuha Maqedonisht

     TË MËSOJMË MAQEDONE

 Alfabeti i gjuhës Maqedone.
Për ta kuptuar si do qoftë përdorimi i alfabeti latin por përdorin është cirilik zytar i gjuhës maqedone
Alfabeti Latin/(Kirillica) Maqedone[Shqiptim]
A(А)B(Б)V(В)G(Г)D(Д)GJ(Ѓ)E(Е)[ZH](Ж)Z(З)ZD[X](Ѕ)I(И)J(Ј)K(К)L(Л)(LL)LJ[L](Љ) M(М)N(Н)NJ(Њ)O(О)P(П)R(Р)S(С)T(Т)KJ[Q](Ќ)U(У)F(Ф)H(Х)C(Ц)CH[Ç](Ч)DZ[Xh] (Џ)[SH](Ш)

Në gjuha Maqedone ka 5(pesë) zanore [А,Е,И,О,У](A,E,I,O,U) Edhe 26(njëzeteshatë)bashkëtingellorë.Б, В, Г, Д, Ѓ, Ж, З, Ѕ, Ј, К, Л,Љ,М,Н, Њ, П, Р, С, Т, Ќ, Ф, Х, Ц, Ч, Џ ,Ш.(B,V,G,D,GJ,ZH,Z,DŽ,J,K,LL,L,M,N,NJ,P,R,S,T,Q,F,H,C,Ç,XH,SH)
 Author
*Teodori Petkovski e-mail : petkovski.teodor@gmail.com

4 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Магчымасць пазыкі, якую прапануе містэр Бенджамін, які выратаваў маю сям'ю ад фінансавай кабалы {Lfdsloans@outlook.com}

    Прывітанне ўсім, я мама-адзіночка Putri Adiratnaa з Джакарты, я хацеў бы падзяліцца гэтым выдатным сведчаннем таго, як я атрымаў пазыку ад спадара Бенджаміна, калі нас выгналі з дому, калі я больш не мог плаціць свае рахункі. Пасля падманвалі розныя кампаніі ў Інтэрнэце і адмаўлялі ў пазыцы майго банка і нейкага іншага крэдытнага саюза, які я наведаў. Мае дзеці былі прынятыя прыёмнай апекай, я была адна на вуліцы. У той дзень я ганебна ўвайшоў у старую школьную таварышу, якая пазнаёміла мяне з Дэйзі Морын. Спачатку я сказаў ёй, што больш не гатовы рызыкаваць пазыкай у Інтэрнэце, але яна мяне запэўніла, што атрымаю ад іх пазыку. Па-другое, з-за маёй бяздомнасці мне давялося прайсці судовае разбіральніцтва і падаць заяўку на крэдыт, на шчасце, я атрымаў крэдыт у памеры 80 000,00 долараў ад містэра Бенджаміна. Я шчаслівы, што рызыкнуў і падаў заяўку на крэдыт. Мае дзеці вярнуліся мне, і цяпер я маю ўласны дом і свой уласны бізнес. Уся ўдзячнасць і ўдзячнасць ідзе на дапамогу містэру Бенджаміна за тое, што ён даў мне жыццё, калі я страціў надзею. Калі вы зараз шукаеце крэдытную дапамогу, вы можаце звязацца з імі праз: {Lfdsloans@outlook.com WhatsApp + 1-989-394-3740

    ReplyDelete